Auto Europe

  • BELGIË
  • NL
  • Neem contact op met onze huurspecialisten

    HERTZ AUTO HUREN TIJDENS COVID-19

    • 9.5
    • 9.6
    • 9.2
    • 9.6
    • Algehele waardering
    • De baliemedewerkers
    • Staat van de auto
    • Service bij het inleveren
    May 26
    tot nu toe zeer tevreden, de huurwagen was telkens zo goed als nieuw
    April 08
    Zeer vriendelijk personeel en niet opdringerig om een extra verzekering te verkopen zoals bij goldcar.
    April 08
    Allles ok. Alleen had ik graag iets meer uitleg gekregen over een paar praktische dingen, zoals: hoe start die auto, hoe zet je hem in achteruit, hoe werkt de handrem, etc...
    Meer lezen

    Hertz Aankondiging

    Auto huren bij Hertz - Auto EuropeWij zijn door het bestuur van Hertz alsmede internationale berichtgeving geïnformeerd dat Hertz in de Verenigde Staten de regering aldaar afgelopen vrijdag 22 mei 2020 om ondersteuning heeft gevraagd in het kader van het zogenaamde Chapter 11, wat onderdeel uitmaakt van een wettelijk beschermingspaket in geval van faillissement. Dankzij deze maatregel heeft het bedrijf de mogelijkheid zijn dienstverlening resp. verhuur als voorheen aan te bieden, en tegelijkertijd het bedrijf te herstructureren en zijn schulden te herzien. Wij wijzen erop dat in het verleden andere grote Amerikaanse bedrijven zoals General Motors en National/Alamo Autoverhuur dit traject eveneens succesvol doorlopen en achter zich gelaten hebben.

    Deze maatregel betreft uitsluitend Hertz in de VS. De Hertz vestigingen en franchisepartners in andere landen wereldwijd zijn hiervan niet betroffen en doen allemaal hun werk als voorheen.

    Voor klanten van Auto Europe betekent dit dat er niets verandert en wij onze samenwerking met Hertz net als voorheen voortzetten en boekingen aannemen. Niettemin houden wij de situatie scherp in de gaten. Mocht er een reden zijn voor een klant van verhuurpartner te wisselen vanwege faillissement, dan zullen wij deze klant ruim van tevoren op de hoogte stellen, en een passend alternatief aanbieden.

    Maatregelen voor uw veiligheid en gezondheid voor uw autohuur bij Hertz gedurende COVID-19

    Hertz Corporation, bekend als Hertz, is een dochteronderneming van Hertz Global Holdings Inc. dat auto’s verhuurt onder de merken Hertz, Dollar, Thrifty, en Firefly op ongeveer 10.200 bedrijfs- en franchise locaties in Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika, Afrika, het Midden-Oosten, de Caribbean, Azië, Australië, en in Nieuw-Zeeland. Daarmee is het bedrijf een van de grootste autoverhuurbedrijven ter wereld en tevens een van de bekendste autoverhuurmerken. .

    Auto Europe is al sinds de oprichting in 1954 een wereldwijde toonaangevende autoverhuurmakelaar. Wij werken samen met veel lokale en internationale gerenommeerde autoverhuurbedrijven waaronder met Hertz. Dankzij deze sterke samenwerkingsverbanden kunnen wij onze klanten de beste tarieven voor huurauto’s aanbieden en bovendien de beste service. Wij hebben al meer dan 60 jaar ervaring in de autoverhuurbranche en u kunt op onze betrouwbare service vertrouwen, zowel voor en tijdens de huur als erna. Autohuur bij Hertz tijdens het Coronavirus is ook in deze situatie een veilige en comfortabele manier om zonder zorgen te reizen. Het boeken van een huurauto kan eenvoudig via onze website of telefonisch via +49 89 412 07 250. Onze huurspecialisten staan klaar om u advies te geven of om uw vragen te beantwoorden.

    Autohuur bij Hertz - Veiligheidsmaatregelen om klanten tegen het Coronavirus te beschermen

    De openingstijden van de locaties van Hertz zijn onveranderd. Wel worden gezondheids- en veiligheidsmaatregelen binnen het bedrijf genomen voor zowel zijn klanten als voor zijn werknemers. De situatie rondom het Coronavirus (COVID-19) wordt nauwlettend in de gaten gehouden en de laatste richtlijnen van de overheid en gezondheidsinstanties worden opgevolgd. Om het risico op infecties te verminderen de autohuur bij Hertz tijdens het Coronavirus, heeft Hertz bovendien extra maatregelen genomen voor het schoonmaakproces van de voertuigen.

    Reinigingsbeleid en procedures

    Het schoonmaakproces van elke huurauto is aangescherpt waaronder het extra grondig reinigen van zowel de buitenkant als de binnenkant. Vaak aangeraakte oppervlakten zoals het stuur, de versnellingspook, schermpjes en panelen, en deurhendels krijgen extra aandacht en worden grondig gereinigd met een aanbevolen ontsmettingsmiddel en dit gebeurt zowel voor als na elke huur. Indien Hertz op de hoogte wordt gesteld van een besmette passagier gaat het betreffende voertuig voor een bepaalde tijd in quarantaine.

    De onderstaande gezondheids- En veiligheidsmaatregelen worden door het personeel op elke locatie von Hertz uitgevoerd

    • Alle oppervlakten die vaak worden aangeraakt zoals het stuur, de versnellingspook, het dashboard, de deurhendels en andere handvaten, schermpjes en panelen, de veiligheidsgordel, de sleutel, enzovoorts worden grondig schoongemaakt met een sopje van water en zeep.
    • Water en zeep worden regelmatig vervangen en ook kleding wordt regelmatig verschoond.
    • Wegwerpproducten zoals papier worden op de juiste manier weggegooid
    • Na het vervoeren en het parkeren van het voertuig wordt nog een extra keer met een doekje over alle contactoppervlakten gegaan.
    • De sleutels worden vooraf aan de verhuur schoongemaakt met een reinigingsmiddel of ontsmettingsmiddel.
    • Tijdens alle schoonmaakprocessen worden wegwerphandschoenen gedragen.
    • Tijdens de normale diensten (08:00 - 16:00 uur) worden alle contactoppervlakten bij de balie tweemaal schoongemaakt.

    Nieuw: Introductie van het nieuwe “Hertz Gold Standard Clean”-label

    Let op het label "Hertz Gold Standard Clean" op alle huurvoertuigen van Hertz. Met dit label bent u ervan verzekerd de eerste persoon te zijn die het voertuig betreedt nadat het volledig is gedesinfecteerd.