Auto Europe

  • BELGIË
  • NL
  • Neem contact op met onze huurspecialisten

    KEDDY AUTO HUREN TIJDENS COVID-19

    • 9.4
    • 8.9
    • 9.9
    • 9
    • Algehele waardering
    • De baliemedewerkers
    • Staat van de auto
    • Service bij het inleveren
    September 24
    Nette wagens
    August 16
    nette auto,goede service aan de balie
    July 21
    Gehele proces van boeking, in ontvangst nemen & inleveren zeer vlot en professioneel verlopen.
    Meer lezen

    Maatregelen voor uw veiligheid en gezondheid voor uw autohuur bij Keddy gedurende covid-19

    Keddy Autoverhuur tijdens COVID-19 via Auto EuropeKeddy by Europcar is opgericht door het bekende autoverhuurbedrijf Europcar in 2015 en biedt zijn klanten auto’s aan tegen lage prijzen. Een huurauto boeken bij Keddy kan alleen via reisbureaus en reispartners, via Keddy zelf is niet mogelijk omdat het geen eigen website heeft. U kunt Keddy dus wel boeken via Auto Europe. Omdat Keddy onderdeel is van Europcar, moet u voor het ophalen van uw huurauto van Keddy naar de balie van Europcar. Het voordeel van een huurauto van Keddy is dus dat u kunt profiteren van de service en het uitgebreide netwerk van Europcar wat onder meer betekent dat u een huurauto kunt ophalen en inleveren op heel veel verschillende locaties in momenteel meer dan 100 landen.

    Auto Europe is al meer dan 60 jaar sinds de oprichting in 1954 een wereldwijde toonaangevende autoverhuurmakelaar. Dankzij onze samenwerkingen met veel lokale en internationale autoverhuurbedrijven kunnen wij onze klanten een groot aanbod aan huurauto’s aanbieden voor de laagste prijzen. Autohuur bij Keddy tijdens het Coronavirus is ook in deze tijd mogelijk zodat u toch veilig kunt reizen. Vul uw reisdata in de zoekmachine op onze website in en kies uw auto online, of neem telefonisch contact op met onze huurspecialisten via +49 89 412 07 250.

    Autohuur bij Keddy - veiligheidsmaatregelen om klanten tegen het coronavirus te beschermen

    De Europcar Group heeft al meer dan 70 jaar ervaring op het gebied van klantenservice aan zowel zijn particuliere klanten als lokale en internationale bedrijven. Ook Keddy streeft ernaar om de beste service te bieden en tegelijkertijd zekerheid en flexibiliteit. Vooral in deze tijden is het goed reinigen van alle voertuigen cruciaal en daarom hebben ook Keddy en Europcar hun schoonmaakprocedures aangescherpt.

    Reinigingsbeleid en procedures

    Al vanaf het begin van de Coronacrisis hebben Keddy en Europcar er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de autohuur bij Keddy tijdens het Coronavirus veilig is en blijft. Verschillende veiligheids- en gezondheidsmaatregelen zijn genomen om de verspreiding van het virus zoveel mogelijk te voorkomen, waaronder het bewaren van de afstand. De voertuigen worden zelf worden systematisch gereinigd en ontsmet na elke verhuur. Op de locaties moet plexiglas bij de balies bescherming bieden aan zowel het personeel als de klanten en geldt er een “geen contact” beleid. De autosleutels worden voorafgaand aan elke verhuur goed ontsmet en vervolgens in een gesloten envelop overhandigd aan de klant. De gezondheid van klanten en medewerkers heeft momenteel de hoogte prioriteit bij Keddy en Europcar.