Auto Europe

  • BELGIË
  • NL
  • Neem contact op met onze huurspecialisten

    SIXT AUTO HUREN TIJDENS COVID-19

    • 9.3
    • 9.4
    • 9.4
    • 9.6
    • Algehele waardering
    • De baliemedewerkers
    • Staat van de auto
    • Service bij het inleveren
    October 16
    Alles ok.
    October 01
    steeds tevreden
    September 29
    proffessioneel en correct
    Meer lezen

    Maatregelen voor uw veiligheid en gezondheid voor uw autohuur bij Sixt gedurende covid-19

    Sixt Autoverhuur tijdens COVID-19 via Auto EuropeSixt is een Duits familiebedrijf opgericht in München in 1912, toentertijd met nog maar drie voertuigen voor de verhuur. Door de decennia heen en met zowel hoogte- als dieptepunten is de kleine start-up uitgegroeid tot een groot internationaal bedrijf dat nog steeds groeit. Tegenwoordig is het bedrijf het belangrijkste autoverhuurbedrijf in Duitsland en tevens een van de grootste en bekendste in Europa en wereldwijd. Sixt heeft een van de grootste wagenparken ter wereld met meer dan 200.000 auto’s die op 2.200 locaties in meer dan 100 landen worden verhuurd.

    Auto Europe, opgericht in 1954, heeft al meer dan 60 jaar ervaring in de autoverhuurbranche. Wij bieden onze klanten betaalbare auto’s aan voor de laagste prijzen en bovendien de beste klantenservice, zowel voor als tijdens en na de huur. En met meer dan 24.000 locaties in meer dan 180 landen zit er altijd wel voertuig tussen die het beste bij u past. Wij werken met vele lokale en internationale autoverhuurbedrijven waaronder Sixt. Sixt is al jarenlang een betrouwbare partner van Auto Europe en wij kunnen de autohuur bij Sixt tijdens het Coronavirus dan ook zeker aanbevelen zodat u toch op een veilige manier kunt reizen. Boeken kan via onze website of u kunt telefonisch contact opnemen met onze huurspecialisten via +49 89 412 07 250.

    Autohuur bij Sixt - veiligheidsmaatregelen om klanten tegen het coronavirus te beschermen

    Het Coronavirus heeft momenteel een grote impact op ons dagelijkse leven en overheden nemen extra maatregelen om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Ook Sixt merkt de gevolgen van dit virus zowel in hun privésfeer als in het bedrijf en zijn zich ervan bewust dat de situatie onzekerheid geeft bij hun klanten.

    Het bedrijf houdt de situatie daarom nauwlettend in de gaten en heeft een coördinatiecentrum opgezet dat belangrijke beslissingen maakt samen met de verantwoordelijke autoriteiten. De maatregelen moeten de verspreiding van het Coronavirus zoveel mogelijk voorkomen zodat zijn personeel en zijn klanten zo goed mogelijk beschermd worden.

    Reinigingsbeleid en procedures

    • Alle locaties van Sixt worden intensief schoongemaakt om de verspreiding van het virus te minimaliseren.
    • Ook alle voertuigen van het bedrijf worden om diezelfde reden professioneel gereinigd in meerdere fasen.
    • Werknemers van het bedrijf worden verzocht de aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) op te volgen, zoals het regelmatig goed wassen van de handen.

    Hoe beschermt sixt zijn personeel en klanten op zijn locaties?

    Een van de belangrijkste doelen van Sixt is het creëren van een veilige omgeving voor zowel zijn personeel als zijn klanten, vooral in deze tijden. Het bedrijf heeft verschillende veiligheidsmaatregelen genomen en daarnaast heeft het ook andere methoden geïntroduceerd om het afstand bewaren beter te kunnen controleren en om ervoor te zorgen dat de omgeving zo veilig mogelijk is, zoals:

    • Slechts één klant per huurauto en maximaal twee klanten in totaal zijn per keer toegestaan in het kantoor van Europcar, met uitzondering van klanten die extra ondersteuning nodig hebben vanwege een verminderde mobiliteit. In dat geval is het volgende van toepassing: 1 klant + 1 begeleider per huurauto.
    • Een beperkt aantal medewerkers en klanten op elke locatie.
    • Plexiglas bij de balies om een barrière te creëren tussen het personeel en de klanten.
    • Maskers worden voor al het personeel beschikbaar gesteld op elke locatie.

    Heeft sixt een speciaal schoonmaakbeleid voor de huurvoertuigen indien er een vermoeden is van een infectie van het coronavirus?

    In het geval een bestuurder of passagier van een autohuur bij Sixt tijdens het Coronavirus een vermoedelijke of bevestigde infectie van het Coronavirus heeft, wordt het voertuig buiten gebruik gesteld. Voordat het opnieuw verhuurd kan worden, wordt het eerst professioneel en in meerdere fasen grondig gereinigd met ontsmettingsmiddelen.