" Goed "
" Goed "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Ok "
" First car: hole in tyre Second offered car: lots of damage and In the middle of our holiday insurance expired. "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 1
" Of wij in de toekomst nog met Auto Europe zullen werken, zal afhangen van hoe vlot de terugbetaling van die 201,47 euro gebeurt. Ik stuur nog een mail met de nodige documenten ter staving van mijn claim. "
" We hadden gereserveerd: Peugeot 3008 of gelijkwaardig met automaat. Wat ons geleverd werd: Peugeot 2008, geen automaat, kapotte airco, versleten koppeling, sleutel met afstandsbediening die niet werkte. Smart had niet de gevraagde auto (of gelijkwaardig) in voorraad en gaf dus in plaats van een upgrade een downgrade. Gevolg: wij hebben 201,47 euro te veel betaald (wij hebben op 15 september 480,80 euro betaald, terwijl Smart aan Auto Europe slechts 279,33 euro aanrekent) en moeten dit volgens de baliemedewerkers van Smart in Malta terugvorderen van Auto Europe. Bij deze dus. "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 1
" Zeer goed "
" Wagen was niet volledig net en ook zeer veel gebruiksporen "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 4
" Ik huur bij jullie al jaren auto's, steeds met grote tevredenheid. De mening hierover staat geheel los van de ervaring in Malta "
" Uiterst onbeleefde en ongeïnteresseerde mensen aan de balie die moeilijk deden over het ophalen van de wagen ondanks het feit dat jullie (Autoeurope) een mail stuurden dat we later zouden zijn. Eerst was er geen wagen, dan moesten we zogezegd bijbetalen, .... uiteindelijk kregen we dan een wagen die één grote schroothoop was! Een massa beschadigingen en uiterst vuil, zowel aan de binnen- als de buitenkant. We hebben de vele beschadigingen gefilmd om meer ellende te voorkomen. De rechter spiegel hing ook helemaal los en kon er elk moment afvallen. Na wat gediscuteer hebben ze dat handmatig toegevoegd op het blad. De auto was ook uiterst zwak qua motor, meer dan in 2de versnelling hebben we niet kunnen rijden. Inleveren verliep gelukkig zonder veel discussie, al heb ik mijn 650 euro nog steeds niet terug die geblokkeerd werd op mijn mastercard. "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 1
" / "
" / "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 4 Staat van de auto: 6
" Alles top! "
" Alles top behalve dat er een lange wachtrij stond aan de balie en maar 1 medewerker aanwezig was. Lang wachten "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goeie ervaring, weinig tot niets op te merken "
" Goeie ervaring, weinig tot niets op te merken "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Ok "
" Aankomst was verlaat. Laatste auto om af te halen. Kreeg verkeerde sleutel mee , van een Renault i.p.v. Citroën. Gelukkig zelf gezien, want deskmedewerker was al ah sluiten. Geen andere auto vergelijkbaar, volgende dag moeten terugkomen. Brandstofpeil wijzer was stuk, wist nooit dat we moesten tanken of niet. "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" vlotte werking "
" Auto had te platte banden toen we hem gingen afhalen en gaf dit reeds aan op het dashboard. eveneens gaf de wagen aan dat hij 6000km boven het onderhoudsmoment zat. "
prijs-kwaliteitverhouding: 4 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 4