" Goed geregeld "
" Super medewerker bij afhalen auto. Bij terugkeer in andere locatie wist de medewerker van niets en moesten we contact opnemen met de afhaallocatie "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 10
" correct, snelle en accurate info "
" steeds prima service en wagen die tiptop in orde is. misschien erop letten dat er voldoende ruimte in voor Hertz afgezet gebied auto te kunnen terugleveren. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top "
" Gratis up grade naar Rav4. "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Vlotte service "
" Vlotte service "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Ok "
" Correcte behandeling. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Goede service, makkelijk boekingsproces. "
" Europcar deed een fantastische job. Onze vlucht had vertraging en we kwamen aan na sluitingstijd. Ik meldde dit via de telefoon en Europcar stak de autosleutel in een sleutelkluis, zodat we na aankomst de huurwagen makkelijk konden oppikken. "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" ok "
" Alles verliep zeer vlot. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij het ophalen als het inleveren van de auto. We kregen een auto van een hogere categorie dan we geboekt hadden en deze was in goede staat. De aanwezige schades waren heel duidelijk aangegeven. Het proces voor het afrekenen van de wegentol en de ferries verliep ook heel vlot. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Alles in orde. "
" Alles in orde. "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Aanbevelenswaardig "
" Aanbevelenswaardig "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Er werd een 4x4 geboekt. Deze was (nog) niet beschikbaar. Vrienden ontvingen als alternatief Suzuki 4x4 met spikebanden. Een verschillende service voor hetzelfde product stemt toch tot nadenken "
" Er werd een 4x4 geboekt. Deze was (nog) niet beschikbaar. Vrienden ontvingen als alternatief Suzuki 4x4 met spikebanden. Een verschillende service voor hetzelfde product stemt toch tot nadenken "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" vlot "
" Vlot ophalen. geen verzekeringsgedoe. wel niemand bij terugbrengen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 8
" interessante prijzen, veel mogelijkheden "
" vlot verloop "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Overzichtelijk en eenvoudig, zonder specifieke uitschieters. "
" Wagen stond niet op de afgesproken plaats voor ophaling; duurde even voor een geschikte vervanging beschikbaar was, maar wel zeer correct afgehandeld door de medewerkers "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Aanbevelen mits rekening houden met mijn opmerking hierboven "
" Upgrade en extra verzekeringen zijn mij aangerekend terwijl ik geen vragende partij was, dacht dat upgrade was omdat ze geen wagen hadden in mijn klasse en ik had gezegd dat ik volledig verzekerd was via auto europe "
prijs-kwaliteitverhouding: 6 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" top "
" top "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Beste, onze vlucht had vertraging, heb meerdere keer met jullie diensten gebelt, telkens ging men het oplossen en mij terugbellen, nooit belde mij iemand op, hierdoor heb ik een dure telefoonrekening + bij aankomst NA 18u werd mij doodleuk gemeld dat er een boete moest betaald worden, ook na inlevering werd ik door Europcar bestolen namelijk werd er mij voor het voltanken van de wagen 300 NOK als boete + 643,13 NOK om 14 liter benzine te tanken, dit komt op 45 NOK voor 1 liter benzine ??? de prijzen aan de pomp is 22 NOK, waarom op deze manier klanten geld uit hun zakken kloppen, graag had ik gierop een duidelijk antwoord, bedankt "
" Beste, onze vlucht had vertraging, heb meerdere keer met jullie diensten gebelt, telkens ging men het oplossen en mij terugbellen, nooit belde mij iemand op, hierdoor heb ik een dure telefoonrekening + bij aankomst NA 18u werd mij doodleuk gemeld dat er een boete moest betaald worden, ook na inlevering werd ik door Europcar bestolen namelijk werd er mij voor het voltanken van de wagen 300 NOK als boete + 643,13 NOK om 14 liter benzine te tanken, dit komt op 45 NOK voor 1 liter benzine ??? de prijzen aan de pomp is 22 NOK, waarom op deze manier klanten geld uit hun zakken kloppen, graag had ik gierop een duidelijk antwoord, bedankt "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Alles perfect, misschien wat meer Nederlandstalige medewerkers aannemen? "
" Vlotte ontvangst van de wagen, de wagen was nieuw. Wel krijg je weinig uitleg bij de baliemedewerker: moet de wagen terug met volle tank ingeleverd worden ? Is de wagen met benzine of diesel? "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" goede prijs voor degelijke kwaliteit "
" auto was niet klaar op afgesproken uur, baliemedewerkers niet echt coöperatief "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Aanbevolen "
" Enige opmerking: een summiere uitleg over de functies van de wagen zou welkom zijn, het bijgevoegde instructieboekje was enkel in het Noors. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" ok "
" ok "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Hoewel ik extra betaald heb om een manueel geschakelde auto te krijgen, bleek het toch om een automatisch model te gaan. Geen probleem als ze geen andere modellen hebben, maar laat dan mensen niet meer betalen voor iets wat niet aangeboden wordt. "
" Hoewel ik extra betaald heb om een manueel geschakelde auto te krijgen, bleek het toch om een automatisch model te gaan. Geen probleem als ze geen andere modellen hebben, maar laat dan mensen niet meer betalen voor iets wat niet aangeboden wordt. "
prijs-kwaliteitverhouding: 5 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Goede prijs. Goede site "
" Deze keer geleverd zonder spijkerbanden ! Dit hebben we gemerkt op de ijsbanen van Noorwegen, ondanks de ontkenning van de hertz medewerkers als we dit aankaarten bij ontvangst van de auto. We hadden wel degelijk minder grip dan de afgelopen keren toen we wel spijkerbanden hadden. Een andete auto was blijkbaar niet meer beschikbaar. O.i zijn spijkerbanden wel degelijk noodzakelijk op de ijspistes in Noorwegen. De lage score van de staat van de auto is hier aan te wijten. "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 5
" Meestal prima maar in Spanje nemen ze je nog steeds te grazen met allerlei foefjes zoals extra omdat je met een diesel rijdt; of afleveringskosten/taxen omdat je de auto aan de luchthaven oppikt. "
" Ik ontving vandaag een bijkomende factuur ten bedrage van 46 NOK voor "fuel" en dit met factuurnummer 11902307938 dd 8/9/2019. Ik heb 276 km afgelegd met deze auto en 14.16 L benzine getankt, aan de luchthaven, en onmiddellijk de auto afgeleverd. Ik heb al bezwaar ingediend bij Hertz maar nog geen antwoord gekregen. Ongehoord. Bij rustig rijden (en waar in Noorwegen, Tromso, zou je harder kunnen rijden dan 50 à 60 km/uur, verbruikt die Peugeot 208, ongeveer 5 à 5.5 L/100 km. Mijn tankbeurt van 14 L is dan ook perfect normaal. Ik claim dan ook een rechtzetting ! dank u "
prijs-kwaliteitverhouding: 6 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 8
" Prima! "
" Kantoor van Sixt was gesloten bij het terugbrengen in het Bodo (stadskantoor). Dan maar naar de luchthaven van Bodo gereden en de wagen daar ingeleverd... "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 8
" Geen speciale opmerking. "
" De enige opmerking die we hebben is, dat er bij het terugbrengen van de auto geen medewerker beschikbaar was om de auto samen met ons te controleren. De eindafrekening was wel correct maar het geeft geen prettig gevoel dat je niet alles hebt kunnen overlopen om zo zeker mogelijke discussies achteraf te vermijden. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Vlot "
" Zeer vlotte service! Nu de bijkomende kosten ter plaatse nog afwachten "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Geen antwoord ivm huren bij +74 jaar. "
" Goede ervaring. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" goeie service. "
" Men was erg behulpzaam bij aankomst. Het inleveren verliep ook vlot. Sleutel in de bus en klaar. (kantoor was niet open. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" One way drop of charge onaanvaardbaar hoog "