" Goede service "
" Op de webite van autoeurope boek je voor een bepaald dagprijs maar uiteindelijk kost het je 3 x meer. Payless in Roemnie rekent ook 11 eur voor "higway tax" een belasting die niet bestaat. Het was ook niet duidelijk op de website dat je een wagen boekt die je met een leeg benzinetank moet teruggeven. "
prijs-kwaliteitverhouding: 2 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heenreis hadden we vertraging maar na telefoon naar autoeurope werd de auto voor ons vastgehouden "
" Heel vlotte en goede service "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Heel goede site al zouden de, Nederlandse, telefoonoperatoren wel wat vriendelijker kunnen zijn. Ik ben in elk geval een heel tevreden klant. "
" Heel vriendelijke en correcte service. Bij het terugbrengen van de auto werd een buts opgemerkt die niet op het schadeformulier vermeld was. Ik denk ook dat iemand mogelijk de schade op een parking veroorzaakte. Alhoewel ik geen extra verzekering had werd mij niks extra aangerekend. Volgende keer huur ik beslist terug bij Sixt. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Het bedrag dat ik betaald heb bij auto europe is verloren gegaan. "
" Flexicar heeft extra bedrag gevraagd voor een andere auto,nochtans had ik al geboekt en betaald bij auto europe. "
prijs-kwaliteitverhouding: 5 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 10
" Zoals altijd zeer positief: correcte prijzen en mooi overzicht "
" zeer positief. Alles correct verlopen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer positief, overzichtelijk en correcte afhandeling "
" Heel druk bij het afhalen van de auto waardoor ik meer dan een uur moest wachten. De medewerkers deden wel wat ze konden. Dit was duidelijk hun schuld niet. De shuttle bus kwam ook rijkelijk laat. (Ik zag intussen 3x dezelfde bus van een concurrerend merk klanten oppikken). Auto zelf was perfect en in zeer goede staat. Heel negatief was bij terugbrengen: de medewerker was niet tevreden dat ik de auto 5 (vijf!!) meter verder geparkeerd had dan waar dit verondersteld was te gebeuren. Gaf de indruk dat ik een idioot was. Echter a) was niet aangegeven waar precies de auto geparkeerd moest worden, b) uiteindelijk stond hij op een vrije parkeerplaats van SIXT, amper 5 meter van waar de medewerker gewild had waar hij stond en c) ik reis bijna wekelijks voor het werk waarop ik een beroep doe op een huurwagen die ik nadien probleemloos weer afgeef. De medewerker wilde me nadien naar de luchthaven brengen. Ik vroeg of hij me onderweg kon afzetten aan het hotel, indien dit op de weg ernaartoe zou liggen. Hij zette me ergens af en zei dat het hotel op 200m zou liggen. Dit bleek meer dan 1 km te zijn. Op zich niet zo erg, maar ik had wel bagage mee en de weg was niet in goede staat. Sowieso doe je dit niet met klanten. Maar om positief te eindigen: de medewerkers voor de ophaling (in de luchthaven) waren heel professioneel (ondanks dat het lang duurde), de auto was in zeer goede staat en de prijs was goedkoop (+/- 20 euro per dag). Maar de service nadien was beneden alle peil. "
prijs-kwaliteitverhouding: 5 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 10
" Bij boeking was extra bestuurder gratis inbegrepen. Bij de voucher was dit echter niet vermeld. Na telefonisch contact werd de voucher onmiddellijk aangepast. "
" Bij aankomst probeert men je een bijkomende verzekering te verkopen. Bij weigering bijkomende verzekering lijkt de borg via kredietkaart niet te werken, ondanks er niets mis was met de kredietkaart. Na lang overleg ben ik er in geslaagd om toch geen bijkomende verzekering te moeten kopen. Opgepast dus voor de smoes met de kredietkaart. "
prijs-kwaliteitverhouding: 6 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer goed "
" zeer goede ontvangst en vriendelijk "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Fast and clear "
" Said that it was open 24h, when we arrived around 01:30 it was closed and we had to sleep on the floor of the airport. I tried calling the telephone number over 50 times before I got somebody on the line but he was not helpfull at all and very very rude. At 9 AM somebody finally came to open their office but then it still took almost 2 hours before we received our car. Car itself had orange dashboard light burning for tire pressure but they told us to ignore it as it was just the sensor. Overall terrible experience. "
" Administratie perfect in orde. Echter iemand telefonisch contacteren is heel moeilijk (een hele dag geprobeerd) Maakte de keuze om Nederlandstalige medewerker aan de lijn te krijgen - deze bleek enkel Engelstalig te zijn. "
" Perfecte afwerking van het dossier ter plaatse "