" Geen "
" Geen "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Perfecte service, telkens weer. "
" Perfecte service. Alleen was vol/vol afgesproken en het was 90%/90%. Maar niet erg. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Over het algemeen goed. "
" Auto was een groter model dan besteld , maar de ruitenwissers vooraan waren in slechte staat wel gevaarlijk bij regenweer. Heb dit dan ook gemeld bij terugkomst. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Duidelijke, vlotte communicatie. Professioneel bedrijf. "
" Het is de eerste keer dat wij op reis een auto huren en ik wist niet goed wat te verwachten. Alles is heel vlotjes verlopen. We zijn heel tevreden en gaan in de toekomst terug kiezen voor Centauro. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Duidelijke en snelle service ! "
" Geen enkele opmerking, alles is perfect verlopen ! "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" mijn favoriete manier om een huurauto te zoeken "
" Te lange wachttijd op de luchthaven met helemaal geen informatie, welfs geen plaatsaanduiding van de pick up locatie. Meer dan een uur wachten en telefoonnummers die niet beantwoord worden. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Bij de aanvang van een discussie met het baliepersoneel, omtrent een extra autoverzekering bij Centauro te moeten nemen. Namen we telefonisch contact op met Auto Europe; we werden professioneel en in het Nederlands te woord gestaan om niet in te gaan op de extra verzekering. Prima service. "
" De baliemedewerker dwong ons om een volledige verzekering te nemen, maar wij hadden ons reeds in België al extra laten verzekeren. We hielden voet bij stuk, namen geen volledige verzekering en dat leverde ons een besparing van 220€ op. We hadden een reservatie voor een Nissan Juke en kregen tot onze verbazing een nieuwe Nissan Qashqai. Mooi meegenomen en een fantastische wagen. "
Algehele waardering: 8 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Heeel tevreden van voertuig, service en prijs. "
" Het kantoor gaat s morgens open om 07.00 Dit is heel vervelend als je om 09.00 hr een vlucht hebt.. "