" Over het algemeen goede ervaring met Auto Europe. Echter deze keer wegens vertraging vlucht, geen goede ervaring. Geen goede service van Auto Europe. Zelf verschillende keren moeten bellen van op de luchthaven met Auto Europe. Niettegenstaande ze ons op de hoogte zouden houden, gebeurde dit niet. Ook telkens heel lang in wacht gestaan, als ze zogezegd aan het opzoeken waren (meer dan 10 à 15 minuten aan de lijn vooraleer ze terug kwamen. Verwacht nog een gepeperde rekening van telefoonkosten. "
" Firefly sluit om 20.00 uur. Tijdig Auto Europe verwittigt maar zelf achter oplossing moeten zoeken daar onze vlucht veel vertraging had. Uiteindelijk onze wagen bij Hertz kunnen ophalen mits betalen van toeslag. "
Algehele waardering: 7 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Vlotte service. "
" Raar. Auto had wel wat beschadigingen, maar fotootjes nemen en opsturen was voldoende zei men aan de balie. Bij inleveren werd er zelf niet naar gekeken. Was wel goede auto. "
Algehele waardering: 9 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 6