" geen opmerkingen "
" geen opmerkingen "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Alles ok behalve controle bij inkeveren en onterechte rekening van 50€ voor reinigen zetel. "
" Rekenen 50€ voor vuil op rugleuning zetel en dat kan eigenlijk niet eens bij mijn huur gebeurd zijn. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 10
" Zie onder 3. "
" Aan de balie zelf was er geen probleem, maar bij het overhandigen van de wagen krijg je een tablet in je handen geduwd om te ondertekenen. Op de wagen waren al 26 krassen... Je krijgt niet echt de tijd om goed na te kijken of er geen 27, 28 of meer zijn. Er is een verschil tussen de controle van een perfecte wagen en eentje dat zo is toegetakeld. Geef de klant een print zodat hij rustig de tijd heeft om alles na te kijken. Niet een tablet die dringend naar de volgende klant moet. Nadien heb ik kras nr 27 opgemerkt en doorgemailed (niet eenvoudig). Daar heb ik niet echt een reactie op ontvangen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Al meer dan 20 maal een auto gehuurd met jullie. Wij waren steeds tevreden maar deze keer was het echt niet te doen met die auto. "
" De auto zat vol krassen en blutsen. Had duidelijk een accident gehad. De achterzetel stond los, mankeerde aan de deurklink, mankeerde binnenin een afdekking en had geen antenne. Had 95000km. "
prijs-kwaliteitverhouding: 3 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 1
" Alvast de ervaring tijdens het eerste telefonisch contact ivm met bovenstaande klacht was zeer aangenaam. De Auto Europe medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam en beloofde er alles aan te doen om het onnodig gespendeerde bedrag aan extra verzekering te recupereren. Hij gaf duidelijke instructies over hoe dit verder op te nemen. "
" Zie ingediende klacht - de baliemedewerker smeerde een extra verzekering aan ondanks het feit dat de auto met volledige verzekering geboekt was. Hij maakte misbruik van het gebrek aan ervaring en gebruikte argumenten die ons bang maakten. "
prijs-kwaliteitverhouding: 6 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Perfecte regeling. Ook bij annulatie perfecte en volledige terugbetaling. "
" Alles zoals het hoort. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Overzichtelijke website. Steeds correcte aanpassing en terugbetaling na wijzeging van contract. "
" Vlotte service, zowel ophalen als inleveren. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Altijd optimale service en prijs. "
" Perfecte en correcte service en afhandeling. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Perfecte service, goede prijzen, Nederlandstalige service. "
" Ik had Fiat Panda besteld en kreeg Fiat 500, en het rare is dat die 500 hogere categorie is dan Panda. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Heel tevreden "
" Misschien al 15 Kerr Gold at in Lisabon en altijf tevreden "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alle informatie was correct en werd mij tijdig bezorgd. Auto Europe bood een prima service. "
" Het huren van de auto is prima verlopen. Enkel bij de start van de verhuur hadden we een nare ervaring. De baliemedewerker drong tot 2x toe enorm aan om een bijkomende verzekering "All-risk" ter waarde van €199 te nemen. Hoewel ik bij het aangaan van de huur duidelijk heb aangegeven dit niet te wensen. Voor de rest heel tevreden voor de hele service en de wagen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Duidelijke site. Overzichtelijk aanbod. "
" De baliemedewerkers spreken (zoals meestal) veel te snel en overladen je met extra info en alle mogelijke extra's (upgrade, verzekeringen, ...). Dit zou duidelijker moeten kunnen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" Alles zeer vlot verlopen "
" Alles zeer vlot verlopen "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Zeeeer handig !!! "
" Ik heb tot hiertoe goede ervaringen met Goldcar. In zoverre dat ik eerst kijk naar het huren van een auto bij Goldcar, vooraleer ik eders kijk. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Uitstekend! Indien de reis om één of andere reden uitgesteld moet worden en er een reservatie volgt, krijgt men onmiddellijk een re-fund. "
" Goed "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 7
" Perfecte service. "
" Alles perfect. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Correcte service "
" Altijd goede ervaringen gehad "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer vlotte en duidelijke reservatie "
" alles verliep uitstekend behalve het aanschuiven bij de balie op de luchthaven die onderbemand was ;Kan toeval geweest zijn maar verdient toch aandacht "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Reeds lang erg tevreden klant zowel binnen als buiten Europa. "
" Super prijs-kwaliteit "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Voor herhaling vatbaar !!!! "
" Alles tiptop in orde !!!!! "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10