" Correcte communicatie "
" - Dubbele van de prijs als je een volledige verzekering wenst - foutieve documenten doorgemaild gekregen waardoor het veel stress en telefoontjes vroeg om dit recht te zetten. Niet goed voor het vakantiegevoel. - alsnog 10 euro afgehouden omwille van carwash. We hadden de binnenkant nochtans gepoetst. De voorruit werd in het tankstation schoon gemaakt. De buitenkant was licht bevuild door wat druppels regen die er gevallen waren. Eigenlijk zou dit in de autoverhuur mogen inbegrepen zijn. "
prijs-kwaliteitverhouding: 6 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Goed "
" Extra kosten door vertraging van de vlucht en omdat we een ferry boot zouden nemen. Was nergens terug te vinden. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Ok "
" Zelf een halve bak benzine moeten voorzien is heel moeilijk en komt niet echt klantvriendelijk over want ofwel geef je teveel terug ofwel moet je veel betalen voor die liter te weinig "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" ZIE MIJN MAIL? GRAAG KLACHT INDIENEN AUB "
" IK WENS EEN KLACHT IN TE DIEN ZIE MIJN MAIL; Ik wens een klacht in te dienen tegen Carwiz aan de luchthaven van Dubrovnic. Eenmaal in Dubrovnic geland was het 2uur wachten om onze gereserveerde auto te krijgen, het was snel duidelijk waarom : er waren nochtans maar 3 mensen voor mij aan het wachten. 1. Mijn auto was plots niet meer beschikbaar, een upgrade kostte mij ongeveer 100eur maar op zich was dit de moeite waard. 2. Een doorrijden naar Montenegro was 75eur bijbetalen .... !!! verplicht onmiddellijk te betalen. 3. Een full omnium kostte 495eur, men heeft er alles aan gedaan om mij hierin te overtuigen tot zelfs te verplichten want als ik dit niet nam : Voor een klein schriftje van 1cm op de carrosserie is de minimumkost 700eur, groot of kleine schreef kost minimum 700eur Bij grote schade zal dit 45000eur kosten ...... iedereen werd hierover bang gemaakt. Samengevat : ik boek nooit meer een auto bij Carwiz. NOOIT!!! Ik verwacht hier zeker geen compensatie hoor, maar wil vooral andere mensen van die wanpraktijken begoeden of beschermen. Dank om mij een ontvangstmelding te bezorgen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 4 Staat van de auto: 10
" Heb een wagen gehuurd bij jullie met de visakaart van mijn man maar heb de wagen niet gekregen omdat de kaart niet op mijn naam stond. Ik heb wel de wagen kunnen betalen met die kaart ook al stond die niet op mijn naam. Geld krijg je niet terug wat ik niet vind kunnen "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 1
" Ik ben al jaren klant bij AU, en ik blijft reserveren bij AU. "
" Auto opgehaald in donker en storm weeromstandigheden, schade van de auto onmogelijk te zien onder gsm licht. Bij levering van de auto ondekt aan de rekse door vooran kleine schade die wij 1000% niet veroorzaakt. Berekend 350 euro wordt afgetrokken van visa. Schandalig om die manier te worden opgelicht. "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 1
" geen "
" Nadat ik niet was ingegaan op een omnium-verzekering, sprak de vrouw mij aan om de auto met een lege tank binnen te brengen. Het was 1/4 goedkoper dan als ik de wagen met een volle tank binnenbracht. Ik betaalde 445 Kn = €60,30. Later stelde ik vast, dat ik voor 45 liter benzine had betaald, terwijl er in de Renault Clio maar 42 liter in de tank gaat. Ik heb dus 3 liter te veel betaald. Ook zat er nog benzine in de wagen,wat het 1/4 voordeel teniet heeft gedaan. Maar hetgeen mij zwaar op de maag ligt, is het te veel aan benzine dat ik heb betaald. Ik heb Carwiz in kennis gesteld en gevraagd mij het teveel terug te betalen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Tot zolang je niets tegen komt, zoals "Mijnheer we hebben GEEN auto voor uw boeking", is alles ok. Wil je dan bijstand dan is alle logica verzoek. "
" Ik had een full omnium verzekering genomen. Desondanks deze verzekering wilde de man waar ik hem moest terug brengen toch een volledige inspectie doen van de auto voor ik mijn document kreeg. Dit is ongewoon. Let op ze zijn verzot op het kijken naar de onderkant. Als er ook maar iets van schram is moet je betalen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 7
" Vraagje: waarom rekent mijn persoonlijke autoverzekering GEEN leeftijdspremie aan en doet een autoverhuurbedrijf dat wel, en waarom is dat bedrag zo hoog? "
" Het is toch te gek dat je 95€ betaalt als huur voor een SUV gedurende 7 dagen met super cover en dat je 70€ moet bijbetalen omdat je boven de 70 jaar bent! Dit stond bij de booking niet vermeld, wel in de voucher! "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" tell maybe even more about the insurance "
" We were not happy when we brought back our car. They said everything was ok with the car, no problems at all. In the container, i had to sign the contract that everything was ok. And then they said, ok goodbye. Well... they did not give me a receipt and their stamp that everything was ok. So if I didn't see that, they could have taken money afterwards from my VISA. Now they can't do that, because I have also a contract that everything is ok with the car. So... I really dislike the way they treated us... We aren't stupid at all... And they knew because i am quite severe about papers and cars and contracts and money.... I just wanted to say that. Please answer this comment please. I want to know what's your opinion about this. "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 9
" Vlotte regeling, duidelijke uitleg "
" Vriendelijk en behulpzaam "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Beschrijving op de site is niet altijd zoals je mag verwachten ter plekke. "
" Afhalen en terugbrengen is niet op de luchthaven maar gebeurt met een shuttlebusje. Dit was niet vermeld op de site van Auto Europe. Gehuurde wagen was een Audi A3 doch op de site was een Opel Grandland X of dergelijke beloofd wat een SUV model is. "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Very happy with it.Definitely my first choice in the future.Thx. "
" New and clean car,professional handling,recommended! "
" Beste , 1/wegens problemen met bankkaart ,betreffende waarborg moesten we de bankkaart van mijn vrouw gebruiken . om dit te kunnen doen werden we verplicht bij betalen voor tweede bestuurder , omdat zogezegd contract op mijn naam stond en niet op die van mijn vrouw . 2/ wij hebben een woning in kroatie en reizen meermaals via zadar of split , eveneens verhuren wi onze woning aan vrienden en familie onze zodat er gedurende 4 maanden continu auto's gehuurd worden . 3/ wij huren steeds een kleine wagen en hebben tot hiertoe steeds upgrade gekregen wat dit maal zeker niet het geval was . "
" Beste , 1/wegens problemen met bankkaart ,betreffende waarborg moesten we de bankkaart van mijn vrouw gebruiken . om dit te kunnen doen werden we verplicht bij betalen voor tweede bestuurder , omdat zogezegd contract op mijn naam stond en niet op die van mijn vrouw . 2/ wij hebben een woning in kroatie en reizen meermaals via zadar of split , eveneens verhuren wi onze woning aan vrienden en familie onze zodat er gedurende 4 maanden continu auto's gehuurd worden . 3/ wij huren steeds een kleine wagen en hebben tot hiertoe steeds upgrade gekregen wat dit maal zeker niet het geval was . "