" Geen opmerkingen "
" Oplichterij met de extra verzekering en dreigen om een bedrag v 1100 Eur te reserveren en aan te spreken als waarborg indien hierop niet ingegaan wordt. Uiteindelijk oververzekerd. Té duur ! "
Algehele waardering: 3 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 5
" De online booking verliep vlot. Hierbij zeker alles oke. "
" Bij aankomst voel je je meteen opgelicht, bij vertrek houd je een héél naar gevoel over.. Auto gehuurd voor €85, alles netjes op voorhand betaald en afgerekend. Bij afhalen van het voertuig word je meteen geconfronteerd met extra kosten die je moet betalen. Aangezien onze vlucht vertraging had werd er €40 in rekening gebracht, waarmee ik helemaal akkoord ben want dit staat netjes vermeld op het papier bij de boeking. Verder wordt er een bedrag uit de duim gezogen van €120 die je moet betalen, want anders mag je het voertuig niet meenemen. (??) De (vriendelijke) dame achter de balie zei dat we dat bedrag moesten betalen voor taksen, parkingmogelijkheid op de luchthaven (?), en voor de auto zelf. Bijkomend wordt er dan een borg aangerekend van €150, waarvan de dame nadien een 'commerciële geste' doet en hier €109 van maakt voor het geval dat we de auto niet volgetankt terugbrengen. (Het feit dat men bedragen uit de duim zuigt komt onbetrouwbaar en onaangenaam over). Er is absoluut geen transparantie, wat zeker niet oke is. Je voelt je gedwongen om zaken te betalen die je (indien opvoorhand geweten) zelf had kunnen bekijken en bepalen. Voertuig op zich was oke. We hadden een nissan geboekt, en kregen in de plaats een fiat 500L. Bij het terugbrengen van de auto parkeerden wij de auto op een plaats men een bordje van Gold Car. Het was niet duidelijk of de sleutel in de dropbox gedeponeerd mocht worden of afgegeven moest worden bij de balie. De persoon achter de balie was bezig met een andere klant, waarbij ik dit ter loops even vroeg. Helaas werd de persoon achter de balie hierop heel verbaal agressief en kwaad omdat ik mijn beurt maar moest afwachten. Na het wachten begon de persoon opnieuw uit te vliegen over het feit dat ik hem had durven storen terwijl hij bezig was met een andere klant. Vervolgens zei hij dat we de auto op een foute plek hadden geplaatst, en deze voor de deur moesten zetten. Om nog meer geldverspilling en oplichting tegen te gaan, heb ik de auto gewoon verplaatst en de kalmte bewaard. Bij het nadien terugbrengen van de sleutel naar de man begon hij opnieuw te klagen over het feit dat hij het druk heeft en dat hij maar met 1 persoon tegelijk kan bezig zijn. Na het overhandigen van de sleutel zijn we rustig vertrokken. Ook de mensen die samen met mij reisden vonden de manier van de man achter de balie onbegrijpelijk, onrespectvol en gewoon dégoutant. Het feit dat de rust bewaard werd langs mijn zijde heeft ons ongetwijfeld geld bespaard, anders werd er heel zeker nog een hoop extra geld aangerekend (naar gevoel van hoe alles voorgaand is verlopen). Conclusie: Wij hebben géén goed ervaring met Goldcar. Gevoel van dwang, verborgen kosten, onvriendelijke behandeling en geen transparantie. Alleen de auto was goed. "
Algehele waardering: 2 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 10
" werk al jaren met Autoeurope en nog nooit klachten gehad "
" probeerden toch een duurdere auto aan te smeren.... "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 5
" Ze doen wat ze beloven. "
" Bij het ophalen stond er een lange wachtrij , de medewerkers deden hun uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen . "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Zie vorige commentaar omtrent verzekeringen. "
" Ik heb niet zo zeer problemen met de service, maar met het feit dat je altijd nog extra kosten voorgeschoteld krijgt. Online neem ik alles wat kan, dan kom je ter plaatsen en moeten er nog verzekeringen bijgenomen worden. En wordt je op extra kosten gejaagd. Stom om met zulke discussies je vakantie te starten. "
Algehele waardering: 6 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" De boeking verliep vlot. Ook het contact bij de problemen in Barcelona telefonisch verliep redelijk vlot. Wij kregen de garantie dat we voor alles verzekerd waren via auto europe en zeker geen bijkomende verzekeringen moesten afsluiten bij goldcar. "
" Ik zou nooit geen auto meer huren bij Goldcar! Bij de balie aangekomen werd er onmiddellijk geprobeerd om een extra verzekering tbv 190€ aan te smeren. Toen ik zei dat we via auto europe een volledige verzekering hebben zeiden ze dat dit niet kon. Hierop hebben wij auto europe gecontacteerd wat kosten met zich meebrengt. Uiteindelijk kregen we dan de sleutel van de auto. Op de fiche werd er geen schade aangetekend. (New car zei de medewerker) Bij de auto aangekomen stellen wij vast dat er rondom schade is aan de auto, het dak is helemaal beschadigd door hagel. De onderzijde van de auto is geschaafd, waarschijnlijk door ongeval over vluchtheuvel. Hierdoor is de uitlaat ook los en kraakt de ophanging wanneer je draait. Wij hebben deze auto geweigerd. Wij kunnen dit staven door zeker 50fotos van de auto. Een schande dat dergelijke auto aangeboden wordt. Na veel discussie hebben wij dan een andere auto gekregen, deze auto had ook schade maar technisch was deze ok. De fiche vermeldde schade, doch hebben wij alsnog een rondgang gedaan, foto's + filmpje, om bijkomende aanwezige schade te melden. De medewerker heeft hiervan een paar zaken bijgevoegd maar niet alles dat weigerde hij. Hij werd zelfs onbeschoft. Wij wilden zekerheid want de waarborg is 1250€. Bv een kras op het dak linksachter wilde hij niet signaleren terwijl deze duidelijk groter was dan 2cm enz... volgens hem was dit niet erg genoeg om als schade te aanzien. Na een vertraging van bijna 2u30 door heen en weer geloop tussen de balie en de garage zijn we dan eindelijk vertrokken. De teruggave was onpersoonlijk, ik vroeg aan de medewerker of hij kon bevestigen dat er geen bijkomende schade was. Hij zei no problem maar deed het niet helaas. Dus blijft voor ons de onzekerheid betreffende onze waarborg. Eigenlijk zouden voor alle miserie en tijdsverlies die we met goldcar gehad hebben het volledige huurbedrag moeten terugvorderen. Wij hebben goldcar ervaren als een autoverhuurbedrijf die de klanten geld wil aftroggelen, mafia praktijken. Vind het jammer dat ik dit moet zeggen! "
Algehele waardering: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 3
" Steeds goede prijzen ,al verschillende auto's gehuurd zonder problemen "
" Goed maar toch proberen ze nog extra verzekering te verkopen "
Algehele waardering: 10 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" prima "
" vlotte service "