" Bedrag franchise voor schade en diefstal is niet juist. Op uw website staat 1.107 maar ter plaatse passen ze 1600 € toe. Toch wel belangrijk verschil. Bedrag geblokkeerde borg (200) is wel juist. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Is top Maar ik probeer toch altijd te boeken bij hertz zelf zo dat ik toch beter service krijg "
" He kept on telling me that because I booked thru autoeurop he can not help me as he would help when booked by hertz website (even I didn't ask any help) "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" 600€ betaald en geen wagen gekregen . Met taxi nr hotel moeten gaan. Refund ging niet volgens medewerker want geen 48u op voorhand "
" Pure oplichting. Wagen was zelfs niet beschikbaar "
prijs-kwaliteitverhouding: 5 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 1
" was prima "
" was prima "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Positief "
" Bij het aanmelden moesten we heel lang wachten (+ 1 uur) omdat er zoveel wachtenden voor ons waren "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Geen problemen ondervonden... "
" Het Hertz Gold-lidmaatschap werd genegeerd. Geen link tussen Auto-Europe en Hertz gelegd, zelfs nadat ik de boeking bij Hertz had gemeld/geregistreerd "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" niet positief "
" nooit de auto hetgeen je op voorhand besteld en altijd kleiner model ! "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 7
" Erg goed "
" Erg goed "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles goed verlopen! "
" Alles snel en volgens afspraak verlopen! "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" loopt altijd vlot "
" Helaas kwamen wij laat aan op 09.03.2024 en was het al donker. Wij werden bij het ophalen van de auto op de parking van Hertz plaats 062 beroofd van onze rugzak terwijl die al in de auto lag en we bezig waren met de valies in de kofferbak te plaatsen. Uiteraard deden we navraag bij Hertz maar werd niks teruggevonden. Petjes van vorige huurder lagen nog onder de zetel van de auto ! "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 6
" Tevreden "
" Tevreden "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Er wordt een huurwagen verkocht voor een prijs die uiteindelijk niet waargemaakt kan worden. "
" We kochten een voucher om een auto te huren, waarna men ons verplicht om een bijkomende verzekering af te sluiten waardoor we uiteindelijk bijna dubbel zoveel betalen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" OK, geen problemen "
" alles was OK "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk "
" Zeer vlot "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Super handige site, grote keuze en goede prijs/kwaliteit "
" Wagen was niet volgetankt bij afhalen en er was schade achteraan wat nergens vermeld stond. Doorgegeven aan Hertz maar tot op heden zonder enige reactie "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" + "
" de auto was niet echt proper bij ophalen, hebben hem zelf eerst nog wat gereinigd! voor de rest was alles goed verlopen! "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" Vlot kunnen boeken. Wagen was dichter bij boeking wel veel goedkoper, dat zou gemeld mogen worden. "
" Zeer vlotte service, nieuwe wagen, vlotte afhaling en levering. Wel 1 opmerking: we kregen een andere wagen, dezelfde als onze vrienden, terwijl wij 40 euro meer betaalden. Aangezien wij met 5 gezinsleden zijn had ik speciaal een grote wagen geboekt met 5 zitplaatsen en meer ruimte voor koffers (5 stuks + handbagage was nipt om in de wagen die we kregen, te krijgen). Het prijs- en volumeverschil voelt niet helemaal correct. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles prima verlopen "
" Zeer vriendelijk personeel en niet opdringerig om een extra verzekering te verkopen zoals bij goldcar. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Alles ok. Behalve 1 ding. Volgens autoeurope zou er 100 euro gereserveerd worden van de kredietrekening. Het was 150 euro. Bij Hertz zegde meen dat het al lang 150 euro was. "
" Allles ok. Alleen had ik graag iets meer uitleg gekregen over een paar praktische dingen, zoals: hoe start die auto, hoe zet je hem in achteruit, hoe werkt de handrem, etc... "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Voor herhaling vatbaar. "
" Perfect "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Makkelijk boeken en ruime keuze. "
" Prima service, goed dat ze foto's mailen van de schade die de auto al heeft voordat hij opgepikt wordt. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" s "
" d "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" De voorwaarden voor de Supercover van Autoeurope lijken mij nogal complex en omslachtig! Het ook aanbieden van voertuigen met afgekocht eigen risico, zoals vorig jaar in Fuerteventura bij Avis via Auto Europe, lijkt mij een zinvolle keuzeoptie... "
" Autoruit aan binnenkant niet voldoende gereinigd: lastig bij lage winterzon! "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Top! "
" We hadden de meest volledige verzekering en dat werd ook onmiddellijk gezegd bij het ophalen van de wagen dat we geen schade moesten melden. En maar goed ook want de wagen had behoorlijk wat krassen (duidelijk geen parkeerbiepers) op alle hoeken. Het voelde wel wat raar als er met een zaklamp rond de auto gegaan werd, maar vermoedelijk was dat de standaardprocedure. We wilden ons al gaan verdedigen met 'die krassen zijn niet van ons' maar dat hebben we niet gedaan. Maar dus wel tevreden! "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Goed "
" Kantoor onderbezet. We hebben 45 minuten moeten wachten op onze auto's omdat er maar één persoon was die de wagens moest uitgeven en de returns af te werken. Door de lange wachttijd hebben we onze afspraak die avond moeten afzeggen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 4 De baliemedewerkers: 2 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 10
" Zeer goed , boeken al jaren met autoeurope nog nooit problemen gehad ,altijd zeer correct en telefonisch bereikbaar "
" Spijtig dat je de sleutel bij aflevering auto gewoon in de bus moet stoppen "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 10
" Very nice car ( took an upgrade) , good service "
" Good "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Heel tevreden,goede service "
" Heel goed "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Ok "
" Ok "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Alles was in orde.De prijzen mogen zeker niet hoger worden!! "
" Alles is goed verlopen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Autoeurope heeft me steeds onmiddellijk geantwoord en hulp aangeboden "
" Bij afhaling was er geen BMWX2 voorhanden. Men gaf me een onbekend chinees merk of , mits opleg van €40/dag een MercedesBclass D . Ik heb dat op aanraden van de man aan de balie genomen alhoewel ik dacht dat dit dezelfde categorie is als de BMWX2. Op woensdag ( inlevering voorzien vrijdag ) kreeg ik een lekke band ( mijn fout want tegen borduursteen gereden ) Hertzs heeft een mechanieker gestuurd maar die zegde dat hij dat niet ter plaatse kon herstellen . Die mechanieker telefoneerde een takelwagen maar die had geen andere auto bij . Ik heb dus 3 dagen zonder vervangwagen gezeten . Verschillende keren getelefoneerd naar Hertz maar geen antwoord.Ik kreeg wel een factuur van €138,42 o. a. om het inleveren zonder volle tank ! Nu krijg ik een factuur van €635,14 voor de band en , blijkbaar , schade aan de motorkap ? . Dit alles geeft mij een slecht gevoel . met vriendelijke groeten "
prijs-kwaliteitverhouding: 3 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 10
" De manier waarop autoverzekering verkoopt is alles behalve transparant ? "
" Waarom zou ik dat doen ? "
prijs-kwaliteitverhouding: 3 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 3 Staat van de auto: 10
" Alles is zeer vlot verlopen. "
" Baliemedewerker drong aan om upgrade te nemen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Geen "
" Geen "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed "
" Goede wagen, jammer dat de handleiding van het voertuig enkel in het Spaans is. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Uitstekend. Volgende keer weer. "
" Wij hebben de auto drie dagen eerder moeten inleveren vanwege overlijden van mijn moeder. We wisten echter niet of we wegkonden en eventueel de auto weer zouden moeten ophalen. Daar werd heel efficient en vriendelijk mee omgegaan. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" idem "
" alles verliep zeer vlot. Auto in goede staat "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Al in prijs was goedkoper bij Autoeuropa dan bij Hertz zelf "
" Goede maatschappij maar je moet altijd een allrisk verzekering nemen om geen problemen te krijgen achteraf "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" in orde "
" perfect verlopen "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Good service, good prices. "
" The car was pretty old, with scratches all around and I was told that every new scratch larger than 1 cm would result in a damage payment charged to me. So I had to spend half an hour verifying that all scratches were mentioned on the damage report and on the pictures they sent to my email address. Also the steering of the car felt very rickety. I think the steering was damaged. When I returned the car the guy who inspected the car told me the car was fine but he did not want to give me a written confirmation of this. This confirmation "would be sent to my email adress". This of course never happened so I am waiting anxiously if they will charge me any way for any damages I am not responsible of. "
prijs-kwaliteitverhouding: 6 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 6
" correct, maar ik leverde de auto ook correct af. "
" alles ok , buiten het feit dat de de auto constant vermeldde dat er een servicebeurt nodig is, wat op zich soms wat stress meebrengt door de vraag hoe lang dit reeds op het dashbord vermeld stond! "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Overzichtelijke site, systeem met supercover en dergelijke is top. Vlotte service. "
" Vriendelijke service, snel. Niet opdringerig om extra's te verkopen. Inleveren ging super vlot, vriendelijk onthaal en snel. Auto had al wel wat schade, mr daar kan Hertz niet aan doen en is niet erg. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 6
" x "
" x "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Slecht dus! Gezien corona verhindert dat er vluchten zijn nr Palma en de autoverhuur dus ook toe is, zou men begrip moeten tonen als er nr een verkeerd mailadres gestuurd is dat ík akkoord was met voucher "
" Alles was GESLOTEN!!! Zelfs geen vluchten naar Palma vanuit België! Ik ga voucher aanvragen want AUTOEUROPE is absoluut niet tolerant in deze coronatijd "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 1
" Zeer tevreden "
" Geen opmerkingen "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" - "
" - "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik zou graag bij de definitieve reservering het totale huurbedrag willen weten(natuurlijk met uitzondering van eventuele schade) en niet pas na terugkomst van mijn vakantie. "
" Zou graag bij de definitieve reservering het totale huurbedrag willen weten(natuurlijk met uitzondering van eventuele schade) en niet pas na terugkomst van mijn vakantie. Nu moest ik nog een bijbetaling doen terwijl ik bij het reserveren alle opties al had aangegeven. Dit is voormij een teleurstellende ervaring. "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" commentaar hiervoor geformuleerd "
" agentschap Tenerife Airport tevreden,doch dit was niet in Sardegna /Gerona "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede ervaring "
" Ik had een probleem om de koffer gesloten te krijgen..... Het probleem was dat ik afstand moest nemen om de koffer te sluiten. Dit systeem met de nieuwe technologie kende ik niet. Dit had mogen gecommuniceerd zijn bij het afhalen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" vroeger was het heel duidelijk waarvoor je verzekerd was, door het gebruik van vergelijkende kolommen. Nu is het iets minder duidelijk, maar nog altijd beter dan bij andere bedrijven "
" snelle afhandeling bij afhalen sleutel. Geen aandringen over extra verzekering "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Geen opmerkingen. "
" Op zich was de verhuur perfect in orde. Echter heeft men mijn handtekening vervalst op een aantal documenten. Ik werd zoals gebruikelijk gevraagd om een borg te geven met credit kaart en heb daar voor getekend. Men heeft mij een stapel documenten overhandigd, zonder deze te overlopen. Bij nazicht bleek dat een van deze documenten de toestand van het voertuig voor ontvangst was. Op dit document stond een kopie van mijn handtekening voor de borg. "
prijs-kwaliteitverhouding: 4 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" geen opmerkingen; prima "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Goede ervaring, ik kreeg snel antwoord op mijn vragen. "
" Autoverhuur in de vlieghaven van Bilbao is niet goed aangegeven. Service is vriendelijk maar men informeert mij dat de extra verzekering die ik bij AUTO-EUROPE afgesloten heb, problemen bij de afhandeling van een ongeval of schade geeft. Ik zou de schade aan Hertz moeten betalen en de som daarna bij AUTO-EUROPE terug vragen. Ik heb geen ongeval gehad maar ik zou willen weten of dat ook zo is! Want dan neem ik volgende keer een extra verzekering direkt bij Hertz en niet bij AUTO-EUROPE. Hertz heeft mij een Citroen DS3 gegeven, een auto die niet echt stabiel aanvoelt op de autobaan. Ik heb dat bij de teruggave gemeld. "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Alles naar wens, afhalen tot inleveren voertuig. "
" Perfect verlopen, ik kreeg zelfs een upgrade aangeboden. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Zeer klantvriendelijke website, ruime keuze, duidelijke prijzen. "
" Er werd mij ter plekke verteld, dat ik, bij teruggave van de wagen, hem moest voltanken binnen een straal van 10km rond het teruggave punt, helaas was er geen tankstation in de omgeving. Hierdoor tankten ze zelf, rekende €1.97/liter aan + €16,50 voor het werk + €29,53 lokale kosten (?) "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 10
" N.VT. "
" vond het spijtig nog 50 eur te moeten bij betalen zogezegd geen B M W X1 stonden nog 3 op parking was niet de afspraak wel BMW X 2 gekregen zal de volgende keer 2 x nadenken of ik nog een auto bij hertz of auto europe ga huren mvg seghers luc "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Altijd super tevreden "
" Perfecte Service. Enkel jammer dat onze Hyundai Tucson SUV maar een 2WD ipv 4WD was. Was af en toe problematisch. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Goede service en correcte informatie. "
" Er waren relatief weinig Hertz mensen bij aankomst in Mallorca zodat de rij bij het afhalen erg traag werd weggewerkt. (30à40 minuten wachttijd) "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima "
" Heel vlot. Vriendelijk personeel. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" U werd mij aanbevolen door vrienden. Ik heb geen opmerkingen. Alles ging goed! Zijn jullie een Duits bedrijf? "
" Bij aankomst in Malaga vertelde men mij dat het voertuig te klein was,daar ik twee grote koffers bij had waarvan 1 exemplaar op de achterbank moest. Wat niet toegelaten is in Spanje ! Zijn dan overgeschakeld op een B- model van Mercedes wat 20,00€ per dag meer koste!Maar we gingen akkoord in de veronderstelling dat de informatie hierboven correct was! Toen werd er ons nog een voorstel gedaan van een tweede bestuurder. De mensen aan de balie waren zeer vriendelijk maar duidelijk goed getraind in het verkopen van extra's. U had ons hiervoor gewaarschuwd.Maar nogmaals de keuze was aan ons en ik had beter van begin een groter model uitgekozen. Dit was voor ons de eerste keer dat we auto huren. Het totale kostenplaatje bedroeg 291,38 (auto europe)+386,95 (Hertz Espagne)=678,33€ wat het toch een stuk duurder maakte. Zal mij voor deze zomer in Italië ook op jullie beroepen,maar zal mij dan beter laten informeren welk voertuig ik moet nemen om niet meer voor onvoorziene onkosten te staan. Ook vind ik het niets dat ik geen gedetailleerde factuur kreeg over de onkosten die ik gemaakt heb door het gebruik te maken van autosnelwegen van Malaga naar Granada. Van Granada naar Sevilla en dan van Sevilla terug naar Malaga. Ook moest bij ontvangst van de Mercedes erop aandringen dat er 5 beschadigingen waren,ondanks het feit dat het hier om een splinternieuw voertuig ging.Na aandringen werd toch een staat van bevinding opgemaakt en ondertekend. Nog een vraag : hoe lang worden de gegevens van mijn kredietkaart bijgehouden? Ook de teruggave van het voertuig was maar pover! Een man die geen Engels of een andere taal spraak kontroleerde alleen of de benzinetank vol was!De rest (staat van het voertuig) bleek hem niet te interesseren. Ik vroeg of alles in orde was. Het enige wat ik kreeg was een .Dus geen dokument dat de staat van het voertuig hetzelfde was als bij de afhaling. Voor ons klanten toch raar dat we geen bewijs krijgen dat alles in orde is. Hopelijk krijgt dit geen staartje. Sorry voor dit lang pleidooi!! "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 10
" Op zich weinig bemerkingen. Alleen is de meerwaarde van Auto Europe zeer beperkt. "
" Zeer goed qua service . Maar wel duur. Hier betaal ik zelfde prijs als bij andere verhuurder, maar hier zit er geen ' full cover in' terwijl dit bij Goldcar wel het geval is... Reinheid en onthaal is wel zeer goed . "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goed ! "
" Alles ok, rap en perfect "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" hartelijk dank om telkens weer een goede prijs en een juiste service te leveren. "
" correcte service, correcte boeking, afgeleverd zoals gevraagd werd met alle opties. minpunt: de auto was beschadigd dit was wel vermeld op het formulier, maar wij werden bij ontvangst niet op de hoogte gesteld. Bij inlevering was alles in orde, de bediende heeft geen enkele opmerking gegeven over de beschadiging. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Alles perfekt! "
" Super snel! "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Wagen met 71000km op de teller, vlekken op de zetels, deukjes in het koetswerk. "
" Zoals altijd een goede service en duidelijke documenten. "
" Vriendelijk en behulpzaam personeel. "
" In Barcelona een tijdje moeten wachten. De auto was niet klaar, maar de man aan de desk heeft zijn best gedaan om alles vlot te laten verlopen. Bij het terugbrengen was de jonge dame van Hertz zeer onvriendelijk. Voor de rest heel tevreden over het gemak van reserveren. Hadden een heel goede auto. "
" Zie hierboven "