" Alles dik in orde en makkelijk te reserveren "
" Opzich ok, maar telkens maken ze er problemen van dat ik geen extra verzekering neem, omdat ik globaal verzekerd ben bij Europ Assistance waarbij schade aan een huurauto inbegrepen is. Ik heb dus 80€ moeten bijbetalen voor een rijbijstandsverzekering, die eigenlijk al inbegrepen zat, maar als ik dat niet betaalde kreeg ik in plaats van het laatste model van Mini met 4000km een oud model met 70.000km, pure chantage. 't is dat ze de goedkoopste zijn voor een cabrio, want anders... Het oude model had geen android auto, waardoor ik mijn GPS niet zou kunnen koppelen, in mei had ik diezelfde wagen, zelfde discussie, maar toen was er blijkbaar geen oud model beschikbaar dat ze me konden aansmeren. "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Altijd prima en snel geregeld, makkelijk om auto te kiezen. "
" Men probeert op alle manieren een extra verzekering aan te smeren, ondanks het feit dat ik hen zeg dat ik een algemene VIP verzekering heb bij Europe Assistance waar schade aan een huurwegen tot 2000€ is inbegrepen. Bij het afhalen werd de bediende zelfs agressief en gooide mijn EID en Rijbewijs met veel geste naar mij en dreigen dat er geen discussie mag zijn bij terugbrengen, enz. men bleef zo'n 20min hierover discussieëren, zelfs als ik zei dat ik dat niet nodig had bleef hij aandringen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" Niemand bereikbaar bij AutoEurope "
" Mijn wagen had panne op de laatste dag (bij vertrek naar de luchthaven). Niemand bereikbaar bij NIza gedurende een uur. Heb dan zelf een taxi gebeld om naar de luchthaven te gaan. Tijdens die rit werd ik gebeld door Niza dat ik terug naar hotel moest om te wachten op de takeldienst. Deze kon niet binnen de 2 uur komen en moest ik alsonog een taxi nemen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 3
" Gelieve dringend gevolg te geven aan mijn email met alle bewijzen en mijn geld terug te storten! "
" Brutale medewerkers, na verdere uitleg te vragen over allerlei extra kosten begon de baliemedewerker te roepen waarbij hij zei dat ik beter terug naar mijn land zou gaan. Uiteindelijk is de verhuur niet doorgegaan. Ze weigerden mij nog een auto te verhuren. Auto Europe was ook niet bereikbaar. Verschrikkelijke ervaring! "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 1
" Geen "
" Geen "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" correcte voorwaarden en prijzen voor all-in verzekering en extra bestuurder "
" Heel vlotte levering, enkel de pick-up plaats van de shuttlebus aan de luchthaven sas niet heel duidelijk, maar er kwam vrij snel een busje met hun naar erop aangereden. Bij het inleveren waren we 2 minuten later al op weg naar de luchthaven, dat ging ongelofelijk vlot. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zoals altijd tot in de puntjes geregeld ga steeds voor de all inclusieve aanbieding geen verborgen extra ter plaatse "
" van bij ophaling luchthaven shuttle tot baliemedewerkers en afhalen wagen tot inleveren alles was tot in de puntjes geregeld zeer vriendelijke medewerkers "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" steeds alles prima geregeld, zoals op de website is vermeld ,kies steeds de all inclusieve formule "
" Tot in de puntjes verzorgt ,vriendelijke medewerkers zowel bij onthaal als van de shuttle dienst ,gebruik steeds de all in inclusieve formule ,gewoon auto ophalen en inleveren en de vakantie begint bij het ophalen "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Is ok alleen spijtig dat er geen telefoonnummer bestaat voor Belgische klanten, nu moet je naar de UK bellen wat zeer duur is. "
" ZEER agressieve verkoper. Desondanks ik reeds een verzekering had mij bedreigen dat hij wel een foutje zou vinden, hoe klein ook. Ik zou er niets kunnen tegen doen. En hij had nog gelijk ook!! Bij controle voor vertrek vond ik een kras op 1 van de velgen die niet in hun rapport stond. Zij weten dit en wanneer je terugkomt kijken ze onmiddellijk daar. Ze gaan niet verder zoeken. Altijd zorgvuldig controleren en jouw contract laten aanpassen met de opmerkingen die je maakt. Ze zeggen wel "neem een foto" maar nadien betwisten ze dat de foto bij hun is genomen. Alle verhuurmaatschappijen zijn in hetzelfde bedje ziek. Dat is hun winst, niet de prijs van de huur. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 7
" Tot hier toe nog nooit problemen gehad maar hopelijk zijn jullie soepeler en vriendelijker in omgang dan Nizacars. "
" Baliemedewerker stelde heel dure extra verzekeringen voor op een opdringerige, onbeleefde en zelfs dreigende manier. Toen ik zei dat we bij autoeurope volledig verzekerd waren antwoordde hij dat dat enkel was in geval van een ongeval met derden en niet voor kleine schrammen en blutsen. Iedere extra schram zou ons minstens 300€ kosten. De ons toegewezen auto had reeds 23 schrammetjes of deukjes die we allemaal gefotografeerd hebben. Wij hebben daar ongeveer 45 min. "verloren" terwijl andere klanten bij andere medewerkers al lang bediend en vertrokken waren. Bij terugkeer parkeerden wij de auto net als de klanten voor ons buiten op de parking en dezelfde medewerker verweet ons dat we niet binnen gereden waren. Opnieuw een tijdrovende controle met dreigende taal vanwege schram die asfaltvlekje bleek te zijn. De auto deed het prima. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 1 Staat van de auto: 8
" Zeer slecht, ik heb de klantendienst proberen te bereiken voor enkele vragen en een verzoek. Mijn vliegtuig landde om 15:30 en ik moest de auto rond 14:00 ophalen. De persoon die mij hielp weigerde de bookingcenter te contacteren om het uur te wijzigen en ik heb duidelijk gevraagd als mijn kaart zou kunnen werken en gaf mij een copy-paste antwoord. Ik zou mijn geld niet kwijt geweest zijn (±€270) en niet te laat geweest zijn om de auto op te halen als ik beter werd geholpen. "
" Ik heb persoonlijk geen problemen met de medewerkers van NIZA, enkel met de clausule. Mijn kaart werd niet geaccepteerd als creditcard terwijl op mijn kaart duidelijk vermeld staat dat het een VISA kaart is. Ik heb de boeking voor niks gedaan en ben mijn geld kwijt want heb op dezelfde dag alsnog een nieuwe huur moeten starten. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Tot nu toe geen probleem gehad met verhuring of defecten of schade, dus perfect. Ik raad AutoEurope aan mijn vrienden aan "
" Prima, Wat mij stoort is dat bij het in leveren van de auto er geen controle gebeurt van de wagen. Je krijgt ook geen bewijs dat de wagen werd ingeleverd. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Idem "
" Ze doen altijd moeilijk voor de betaling met de kaart op naam van wettige echtgenoot "
prijs-kwaliteitverhouding: 5 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 9
" d "
" d "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top! "
" 1 medewerkster probeert steeds extra verzekering te verkopen en laat duidelijk blijken dat ze er niet mee opgezet is als je die niet wil. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" zeer goed "
" uitstekend "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Alles prima "
" Altijd blijven proberen extra verzekering te verkopen. Tot onvriendelijk toe! Hun wagens zijn wel perfect in orde. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Top "
" Al ettelijke jaren bij Niza geboekt via Auto Europe met enkel uitstekende ervaringen "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Nizancar is verder gemakkelijk omdat ze u halen en wegbrengen naar de luchthaven ,die mannen zijn heel vriendelijk en op tijd "
" Wij kregen een nieuwe auto ,een zeer moeilijke auto ,we vroegen een andere maar dat kon niet ,geen instructieboekje in de auto ,de week is uit voor je weet waar alle knopjes voor dienden ,ze was absoluut niet vriendelijk wanneer we iets vroegen "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 7 Staat van de auto: 7
" Meestal goede ervaringen gehad, tot nu met Niza cars. "
" Erg lang wachten bij ophalen auto. Medewerker sprak moeilijk Engels. Er werd ons een extra verzekering 'aangesmeerd' die op een bladje papier werd geschreven en heel onduidelijk en niet transparant was. Om een factuur te krijgen hebben we herhaaldelijk moeten aandringen en pas later gekregen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 5 De baliemedewerkers: 5 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 8
" steeds zeer tevreden correcte service "
" Top service & vriendelijke medewerkers op tijd van en naar luchthaven zoals voorzien "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Eenvoud van boeking, correcte prijzen. Ooit eens dienst na verkoop nodig gehad en zeer goed geholpen. "
" Ik vond ze nogal agressief in de verkoop van extra verzekeringen door ons bang te maken dat als er ook maar 1 defect zou zijn meer gespot dan oorspronkelijk, we moeten betalen aan niza en niet zeker zouden zijn dat we het geld via de dekking van autoeurope zouden terugkrijgen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Zeer tevreden "
" Zeer tevreden "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Ik had een volledige dekking genomen en moest toch 65€ bijbetalen voor de ruiten en banden ! "
" De brandstof overeenkomst was niet duidelijk Ik had een volledige dekking genomen en moest toch 65€ bijbetalen voor de ruiten en banden ! maar dan moest ik niets voor de brandstof betalen ??? "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 9
" Tevreden, zoals altijd. "
" Vlot en correct. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Prima over heel de lijn "
" Perfect! "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" vlotjes "
" Vriendelijk "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Overzichtelijk ,makkelijk boekbaar en keuze genoeg "
" Snelle en correcte afhaling.hadden de beste voorwaarden voor no-risk autohuur "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima service "
" prima ,vriendelijke medewerkers, alles verloopt zeer vlot van bij de luchthaven ophalen & terugbrengen "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Goede opvolging, ook bij problemen ( in eigen taal!) "
" Correct service. No waiting "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 9
" Nooit nog maken wij gebruik van dit bedrijf. Bij melding aan Auto Europe dat onze vlucht vertraagd werd hebben wij een antwoord gekregen dat de auto er niet meer zou zijn en een nieuwe huur duurder was, tarief rond de 600 euro. Contract verloren dus. Betaald voor niets, inclusief een verzekering aan auto Europe zonder voorwerp. Niza heeft ons geholpen door rechtstreeks bij hen een auto te huren en alles opnieuw te betalen. "
" Prima bedrijf "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Klantenservice trekt op niks! Man aan de lijn was heel kort en geïrriteerd. Ipv het probleem samen proberen op te lossen zei hij dat we de reservering maar gewoon moesten annuleren. "
" Zowel het telefonisch contact als het ophalen en terug brengen van de wagen was heel vlot en vriendelijk! "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Eenvoudige reservatie "
" Goede service "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" alles correct een aanrader! "
" Vriendelijk en correct. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Steeds correct. Nog nooit problemen mee gehad. "
" Geen carpool van de luchthaven. Veranderd van plaats zonder ons in te lichten. Te voet mogen gaat tot verhuurkantoor Niza. "
prijs-kwaliteitverhouding: 4 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 8
" Tot nog toe tevreden, waardoor ik telkens boek met AutoEurope. Hopelijk blijft dit zo. "
" Reserveer al enkele jaren met Niza. Telkenmale tevreden. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Niet echt tevreden deze keer, door de extra kost !!!! "
" Verbaasd over het feit dat ik nog een bij betaling moest doen voor volledig verzekerd te zijn. In de aanbieding had ik BASIS - MEDIUM - FULL OMNIUM, Ik kies steeds FULL OMNIUM, maar dit bleek niet waar te zijn, met daarbij een meerkost van 80,00 euro tot gevolg, NIET ECHT CORRECT vind ik "
prijs-kwaliteitverhouding: 6 De baliemedewerkers: 6 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 5
" 1. zeer arrogant 2. zeer klantonvriendelijk 3. zo je de dure verzekering niet neemt, heb je "schade" aan je broek ! gegarandeerd draai je op voor een schrammetje of een bluts die al aanwezig was in de auto ! blokkeren ook je visa voor een maand !! nooit meer !!! "
" aangezien wij maar enkele dagen voor vertrek onze vluchturen hebben vernomen door Corona hadden wij onze auto gereserveerd om 20 u. (wat de oorspronkelijke tijd ook ging zijn) wij zijn daar echter aangekomen om 18 u (2 uur te vroeg maar gingen de week nadien ook 2uur vroeger vertrekken. Wij kregen onze auto NIET en moesten 2 u wachten.; GEEN discussie mogelijk. Om 3 minuten voor 20 u stappen wij terug bureautje binnen en vond de "verkoper" het alsnog nodig om iemand die net was binnengestapt in de hall, toch nog voor te laten gaan ! de week voordien hadden wij al een minibus bij hen gereserveerd aangezien onze kinderen dan bij ons waren (bus voor 8 personen) ook daar werd er toen "lastig" gedaan ivm de solvabiliteit van de visa, terwijl wij HEEL goed wisten dat er voldoende geld kon vrij gemaakt worden ! na een telefoon met de bank ging de visa dan ineens plots wel ! mensen aan de balie zijn bijzonder arrogant en helemaal niet klantvriendelijk. In deze toch al moeilijke tijden zou je anders verwachten ! "
prijs-kwaliteitverhouding: 3 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 8
" Zeer duidelijke website no-nonsense-politiek! "
" Verzorgt wagenpark en correct. Voorlopig nog geen verassingen. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 8
" Geen enkele ondersteuning bij Autoeurope. "
" Bij Niza Cars MOET je een verzekering nemen of GEEN auto. Alhoewel we al verzekerd waren bij Autoeurope, die niet te bereiken waren. "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 6 Staat van de auto: 5
" zeer goed "
" ondanks dat ik een omnium verzekering had bij jullie hebben ze mij bij NIZZA nog een omnium aangesmeerd en heb ik 90 € nog betaald. "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" We kunnen niet begrijpen dat de samenwerking met de auroverhuurder Niza niet beter wordt opgevolgd! Ik denk in de toekomst dat de huurder dient verwittigd te worden voor deze malpraktijken. "
" Bij ophalen van de wagen werd een tweede contract opgemaakt. Wij begrepen dat dit het eerste (opgemaakt bij auto europe as voucher) zou vervangen. Wij waren zeer verbaasd om beide facturen van onze kredietkaart te zien aangerekend. "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 1 Service bij het inleveren: 5 Staat van de auto: 8
" Prima service en goede prijs. Spijtig van de autoverhuurpartner Niza "
" slechtste ervaring ooit met autoverhuur in Malaga: zeer onbeschofte baliemedewerker bij ophalen die ons bijna verplichte om bijkomende verzekering te nemen en documenten eerst wilde laten ondertekenen en dan pas laten lezen (hebben dit geweigerd !!) NIZA nooit meer !!!!! "
prijs-kwaliteitverhouding: 1 De baliemedewerkers: 3 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Tot nu enkel uitstekende ervaringen met Auto Europe. Makkelijk reserveren, duidelijke informatie. Een probleem met een van de autoverhuurders werd snel en efficiënt afgehandeld. Zeer tevreden! "
" Tevreden, heel snel bediend en geen gedoe. Een hele opluchting dat we niet werden geconfronteerd met het proberen aansmeren van extra verzekeringen of een duurder voertuig. Correcte service. "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 9 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 10
" Geen problemen "
" Geen problemen "
prijs-kwaliteitverhouding: 9 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Zeer gebruiksvriendelijk. Overzichtelijk en duidelijk in een handomdraai. "
" Vriendelijke medewerkers, vlotte service. De aanvullende verzekering van 15 € per dag is geen overbodige luxe. "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" prima "
" prima "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 8 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" Op en top "
" Iets te weinig klantvriendelijkheid "
prijs-kwaliteitverhouding: 8 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 8 Staat van de auto: 7
" Altijd correcte en duidelijke inlichtingeninlichtingen. "
" Zeer goede serice en zeer vriendelijk Personeel, zowel bij transver als bij ophaling en teruggave van de auto "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" We zullen in de toekomst zeker terug via auto europe een wagen huren. De site is super overzichtelijk en het boeken gaat zeer vlot. Ook de aanbevelingen en tips zijn van grote waarde "
" We werden wel niet erg vriendelijk onthaald. De wagen was absoluut niet proper. De kruimels plakten tussen de gleuven in het stuur en in het handschoenkastje en de wagen was rondom in krassen. Bij inlevering was men zeer vriendelijk en veliep alles probleemloos.. Verder hebben we wel exact het type voertuig meegekregen zoals afgespreken en technisch was de auto wel in orde "
prijs-kwaliteitverhouding: 7 De baliemedewerkers: 7 Service bij het inleveren: 9 Staat van de auto: 4
" Steeds top "
" Vlot en vriendelijke mensen "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 8
" Geen opmerkingen, "
" Zeer vlotte en vriendelijke mensen, prijs kwaliteit de beste !! "
prijs-kwaliteitverhouding: 10 De baliemedewerkers: 10 Service bij het inleveren: 10 Staat van de auto: 10
" -De auto bij ontvangst was binnenin onvoldoende gereinigd. Zeer vuile ruiten. -Men bezorgde mij een zeer trage Skoda diesel wat niet leuk was om mee te rijden. "
" Zeer vriendelijke en correcte service "
" Geen gesjoemel met bijkomende kosten. Alles is correct verlopen zoals het hoort. Volgende keer kies ik terug voor Niza "
" niet duidelijk vermeld dat wij zelf contact moesten opnemen voor aanvraag shuttelbus in luchthaven. zeer vriendelijk personeel geen enkel probleem bij afhalen en terugbrengen van wagen "
" keuze volgens je budget en wensen aangaande de verhuurbedrijven. "
" prima wagen, full option. de schade die de wagen had stonden vermeld, heb deze proper ontvangen en heb deze ook terug proper ingeleverd; geen bijkomende kosten. respect langs beide zijden dit werkt. "
" Alles correct verlopen! "
" Zeer goede service! "